A SkyShowtime április 23-án, kedden indítja útjára új előfizetési csomagját, melyben kettészedik a Standard előfizetést: az eddigi 1999 forintos csomag keddtől „Standard előfizetés reklámokkal” néven lesz elérhető. Az eddigi hirdetésmentes alapcsomag holnaptól „Standard Plusz”-ként lesz megtalálható 2799 forinttért.

SkyShowtime, streaming, előfitetés, hirdetés, hirdetésekkel
SkyShowtime: kedden indul a reklámokkal megtűzdelt, olcsóbb csomag / Fotó: SkyShowtime

Az új csomag a SkyShowtime összes, több mint húsz piacán egyszerre vezetik be.

A „Standard előfizetés reklámokkal” csomagban óránként átlagosan négy-öt perc hirdetés lesz. 

A SkyShowtime olyan közönségkedvenc sorozatokkal és filmekkel rendelkezik, mint

  • a Yellowstone,
  • a Halo,
  • Star Trek: Discovery,
  • az Oppenheimer
  • és Mission Impossible – Leszámolás – első rész.

A SkyShowtime és a Paramount Advertising International továbbá bejelentette, hogy a Paramount kizárólagos megállapodást kötött a SkyShowtime hirdetési értékesítéseinek kezelésére valamennyi piacán. Az együttműködés révén a SkyShowtime és a Paramount globális hirdetésértékesítési üzletága egységes hozzáférést kínál a világ vezető hirdetőinek a hirdetési prémiumhelyekhez több mint húsz európai piacon. 

2024 elején a SkyShowtime volt az egyik legtöbb magyar előfizetővel rendelkező streamingplatform, mivel sokan lecsaptak a 999 forintos kezdőárra. Februárban viszont áremelkedés következett, amellyel már előkészítették a most megjelenő, hirdetésekkel megtűzdelt csomagot, ez pedig sokak lelkesedését elvette, mert nem értették a változást. Idén amúgy is nagy változás várható a streaming világában, ugyanis a negyedéves jelentések szerint 

A folyamatos növekedés nem feltétlen az előfizetők számnak gyarapodásából, hanem a szolgáltatások árának emeléséből és a mind több hirdetésből adódik.