27,2 milliárd dolláros árbevétellel zárta a 2021-es évet a Hisense, ez 33 százalékos növekedést jelent 2020-hoz képest – áll a cégtől kapott közleményben. A vállalat továbbra is Kínában a legnépszerűbb, ugyanakkor nemzetközi szinten is komoly befolyásra tett szert, 2021-ben a Kínán kívüli piacokról származó bevétele a teljes forgalma 42 százalékát tette ki. A Hisense úgy véli, az anyaországon kívüli növekedésben nagy szerepe volt a 2016-os és 2020-as UEFA Európa-bajnokság szponzorációjának, 11 százalékos ismertségnövekedést hozott a brandnek.

Simon Anikó, a Hisense hazai marketingvezetője hozzátette, hogy ugyan a hazai tévépiac eladásai 16,2 százalékkal visszaestek 2021-ben, forgalomban mégis 2,8-es emelkedést tapasztaltak a gyártók. Ez egyrészt a nagy méretű kijelzők (65 col és a feletti méretek) népszerűségével magyarázható, ugyanakkor az alkatrészek, valamint a logisztikai költségek dinamikus növekedése is jelentősen hozzájárult a készülékárak emelkedéséhez. A vállalat tavaly 318 százalékkal növelte az árbevételét itthon, piaci részesedése pedig 3,9 százalékos volt. Simon Anikó szerint idehaza a legnagyobb sikert a QLED- és az OLED-készülékek megjelenése hozta a vállalatnak.