A Camp Inc. nevű, gyermekjátékokat forgalmazó bolthálózat online piacán a gyerekek már felnőtt felügyelete nélkül is vásárolhatnak.
A New York-i székhelyű játékkereskedő egy merőben új – és sokak szemében aggályos – fejlesztéssel próbál nagyobb szeletet kihasítani a tavaly 25 milliárd dolláros forgalmat lebonyolító amerikai játékpiacból. A Camp Inc. online áruházában hétfőtől már az írni-olvasni sem tudó gyermekeknek is lehetővé teszi a vásárlást. A platformon a szülők állíthatják be a keretösszeget és a szállítási adatokat, de a válogatást és magát a vásárlást már a gyerekek végzik. A cég azzal reklámozza a szolgáltatását, hogy az szabad teret ad a gyermekeknek, de kérdésekkel segíti is őket a számukra legmegfelelőbb játék kiválasztásában, ráadásul – állítják – a pénz értékére is megtanítja őket. Korábban az Amazon is indított hasonló szolgáltatást, de az idősebb, 13–17 év közötti gyerekeket célozta meg a fejlesztéssel, amely abban is különbözik a Camp rendszerétől, hogy a vásárlás véglegesítése előtt a szülő jóváhagyását kéri. A cég vezetése azt állítja, a szolgáltatásuk mindenben megfelel a kisgyermekek online adatvédelméről szóló szövetségi szabályozásnak. Lépésével a Camp egyébként a piacon egyre látványosabban érvényesülő trendet követi.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.