e-kereskedelem

Veszteséget és vesződséget okoz a Mall az Allegrónak

A régió legnagyobb e-kereskedője, a lengyel Allegro sokat remélt, de keveset kapott a tavaly megvett cseh Malltól. A lengyel online piac viszont továbbra is pezseg.
2023.05.25 Olvasási idő:

Tovább darabolják az Alibabát, döcög a kínai óriás szekere

A vártnál szerényebb bővülésről számolt be a kínai e-kereskedelmi és technológiai vállalat, amely egy éven belül tőzsdére vinné felhőüzletágát is.
2023.05.18 Olvasási idő:

A boltkóros Amerikában még az online kereskedők is áruházakat nyitnak

Egy fizikai bolt megháromszorozza a környék online rendeléseit. Olcsóbb és célzottabb marketing, mint a drága és pontatlan digitális hirdetés.
2023.05.13 Olvasási idő:

Hiába a magas nyereség, lemond a JD.com vezérigazgatója

Hszu Lejt Sandy Ran Hszu, a cég jelenlegi pénzügyi igazgatója váltja.
2023.05.11 Olvasási idő:

Annyira félti az amerikai jövőjét a TikTok, hogy nem meri elindítani az online boltját

Az alkalmazás jövőjét érintő bizonytalanságok hátráltatják a TikTok e-kereskedelmi szolgáltatásának elindulását az Egyesült Államokban.
2023.05.10 Olvasási idő:

Élénk forgalombővülésre számít a régiós e-kereskedelmi óriás

A cseh Mall csoport tavalyi felvásárlása veszteségbe vitte a lengyel Allegrót, de a cégvezetés ígérete szerint szigorú költségdiétával már az idén ismét nyereségessé válnak.
2023.03.30 Olvasási idő:

Amihez már a focinál is jobban értünk: brutális mennyiségű webshopot alapítottak a magyarok

A koronavírus-járvány miatt nagy lendületet kapott az e-kereskedelem.
2023.03.28 Olvasási idő:

Sok webshop utolsó órája ketyeg a hazai online piacon

A magyar e-kereskedelem 30 százalékos növekedést ért az elmúlt időszakban, de még mindig 5-10 éves lemaradásában van a közép-európai versenytársakhoz képest.
2023.03.07 Olvasási idő:

Pandémia utáni sokk az online divatkereskedőnél

Panaszkodik, de a előre tekint a Zalando, amely a terjeszkedés helyett a nyereségtermelést állítja fókuszba.
2023.03.07 Olvasási idő:

Podcast

A tavalyi gazdasági sokkhatások megakasztották az e-kereskedelem növekedését

A pandémia alatt harminc százalékig nőtt az e-kereskedelem részaránya.
2023.02.21 41 perc