Az ékszernapon a szokásos módon a befektetési darabok érték el a legmagasabb árat: a kék zafírral és briliánsokkal díszített, modern, fehérarany négy darabos ékszergarnitúra 3,2 millió forintért, és a régi csiszolású, darabonként 2 karátos követ tartamazó fülbevalópár 3 millió forintért kelt el. Az art deco változatlanul az egyik legnépszerűbb ékszerstílus: egy több mint 3 karátos zöldsmaragdkövet és több kisebb gyémántot tartalmazó, régi, art deco stílusú karék 1,8 millióért kelt el, a negyvenes évek Budapestjén készült platina melltű brillkövekkel kirakva pedig 1,2 millióért. A hagyományos gyöngysorok mellett egy korall lánc is sikert aratott, 55 ezres kikiáltási árát 180 ezerre tornázták fel. A tahiti gyöngysor is gazdára talált 800 ezer forintért. Milliós órákat nemcsak szalonokban, hanem árveréseken is lehet venni: a modern arany Zenith férfi karóra, El Primero óraszerkezettel, amely óránként 36 ezer rezgést végez, ezáltal a leggyorsabb és legpontosabb automata kronográf a világon, 3,4 millió forintos leütési árat ért el.
A BÁV évek óta igyekszik előbbre rukkolni a festménypiacon, aukcióikra nagy értékű festményeket megszerezni a kismesterek alkotásai mellé. Ez most sikerült, és a tételek többségére több licitáló is akadt, a leütési árak a legtöbb esetben meghaladták az induló árakat. Tavaszi aukcióján a BÁV sem maradt le a Vaszary-lázról, a művész feleségéről festett, Merengő Mimi című ifjúkori alkotásáért 22 millió forintot fizettek. Mednyánszky László Tavaszi tájképe 16 millió forint lett, ifj. Markó Károly olasz tájképe pedig 4,4 millió. A merengő női portré téma szerencsét hozott a BÁV-nak, Csók Istvántól is egy ilyen indult, végül dupla áron kelt el, 3 millió forintért. A kép a háború előtt szerepelt a Nemzeti Szalon vándorkiállításán, illetve Ernst-árverésen 1934-ben. A fiatalon, 27 éves korában elhunyt konstruktivista Gruber Béla 1963-as Kert bukszusokkal (Szanatórium) című művét 6 millió forinton ütötték le, és volt egy Kádár Béla tempera 4 millióért. Az aktképek is kelendőek voltak, közülük Szántó Mária Fekvő akt a szabadban című alkotása a kikiáltási ár csaknem négyszereésért, 1,3 millió forintért kelt el. A kortársak közt Weiler Péter 2014-es giclée nyomata 750 ezret ért.
Ritkán láttunk ilyet az elmúlt időszakban, hogy a bútorkínálatban is nagyarányú áremelkedés történt. Most egy 20. század első feléől származó olasz komód kelt el háromszoros áron 1,2 millió forintért. A Zsolnay tárgyak közt két kiemelkedő darab volt: Apáti Abt Sándor fajdkakasos falitáljáért 1,6 milliót, míg a Kapás Nagy Mihály tervei alapján 1901-ben készült gyíkokkal díszített virágtartó edényért 2,2 millió forintot adtak. Az árverés legrégebbi darabja, egy 17. századi barokk serleg 1,6 millióért kelt el. 2,2 millió forintért ütöttek le a harmadik nap utolsó tételét, egy 100 éves, ma is működő sonkaszeletelő gépet, az ipari műemlék és a dizájn határán lévő tárgyat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.