BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Így fejleszti magát évről évre egy magyar vállalat

Évente átlagosan négy százalékkal több pékárut adott el a Jókenyér márka termékeit gyártó Ludwig és Mentes Kft. az utóbbi 5 évben, a növekedéssel párhuzamosan 96-ról 124-re növelték a munkavállalói létszámot - közölte a társaság az MTI-vel.

A bővülést a cég részben az eladási pontok, valamint a tudatos vásárlók számának növekedésével magyarázta.

Ezt alátámasztja a társaság saját, 750 fő megkérdezésével készült felmérése is, amely szerint a vevők túlnyomó része (83 százalék) elsősorban a termék fajtája alapján dönti el, mit vásárol, az ár csak kis hányaduknál (19 százalék) mérvadó.

A vállalat várakozásai szerint a következő 5-8 éven belül 10-15 százalékkal többen vásárolnak majd élettanilag kedvezőbb -teljes kiőrlésű, kevesebb zsírt és szénhidrátot, valamint több ásványi anyagot, rostot tartalmazó - péktermékeket.

A kft. évről évre árbevételének 10 százalékát költi technológia- és termékfejlesztésre, utóbbira az eddigieknél is nagyobb hangsúlyt fektet a következő időszakban. Ennek eredményeként például egyre több teljes kiőrlésű termék jelenik majd meg a kínálatban.

A Ludwig és Mentes Kft. a tavalyi évhez hasonlóan az idén is mintegy 2 milliárd forintos árbevételre számít, a szinte változatlan bevételeket az erős versennyel indokolta a vállalat, amely miatt a péktermékek ára alig változott az utóbbi 3 évben. Tájékoztatásuk szerint a kft. viszont stabilan tartja piaci pozícióit.  A több mint 20 éve családi vállalkozásként indult cég jelenleg 14 saját szaküzlettel működik, és közel 400 partnerüzlete van.  

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.