Közélet

Amerikai piacra tör a magyar sporttech startup

Megnyitotta amerikai irodáját a Seyu Solutions magyar sporttech startup. A szurkolói képküldő alkalmazást fejlesztő cég partnere a Blue United Corporation lesz a tengerentúli piaci terjeszkedésben – juttatták el közleményükben.

A partnerség célja, hogy

az európai piacon egyre jelentősebb szerepet betöltő sporttech megoldás Észak-Amerikában és Ázsiában is meghatározó piaci jelenlétet alakítson ki.

A Seyu – Együtt a győzelemért! egy olyan technológia a sportrajongók számára, amely lehetőséget ad a kedvenc csapat vagy játékos motiválására a világ bármely pontjáról. A cég a partnerek már meglévő IT-infrastruktúráját használja annak érdekében, hogy a rajongók szerte a világon, egy moderált csatornán keresztül képeket posztolhassanak a stadionok LED felületeire és egyéb kivetítőire a mérkőzés ideje alatt, majd azokat azonnal megoszthassák a közösségi médiában brandingelt keretekkel.

A magyar labdarúgó válogatott és a nemzetközi sportcsapatok mellett az UEFA is bizalmat szavazott nekik.

Fotó: Seyu Solutions

Fő célunk, hogy emberek milliónak csempésszünk egy kis boldogságot az életébe azzal, hogy kedvenc csapata mérkőzésén vagy kedvenc sportolója versenyén ő maga is megjelenhessen egy fotó és egy buzdító üzenet formájában

– mondta Vecsernyés Tamás, a Seyu Solutions ügyvezetője.

A sport és esport piacán érdekelt klubok, szervezetek folyamatosan keresik az innovatív megoldásokat a globális célközönségük elérésére és aktivizálására, amelyen keresztül több bevételt tehetnek szert

– mondta Javier Sanz, a Blue United Üzleti és Jogi kapcsolatokért felelős alelnöke.

Most hogy a szurkolók visszatérnek a stadionokba és újra átélhetik a helyszíni meccs nézés örömét, az új technológiák, mint a Seyu, kiemelkedői meccsnapi élményt nyújtanak minden rajongó számára a helyszíneken és otthonaikban egyaránt

– mondta Takehiko Nakamura, a Blue United elnök-vezérigazgatója.

startup sport USA UEFA
Kapcsolódó cikkek