Ahogy arról a Világgazdaság beszámolt, technikai gondok miatt nem működik a Budapesti Közlekedési Központ applikációja, a BudapestGO. A közlekedési vállalat korábban azt írta az alkalmazásban, hogy dolgozik a hiba javításán. Most újabb üzenet jelent meg, amelyben azt javasolják, hogy a probléma elhárításáig papíralapú jegyet használjanak az utasok.

IMG_2200
BudapestGO: nem lehet új jegyet venni vagy bérletet venni, és a már korábban megvásárolt termékek sem használhatók.
Fotó: Kallus György / Világgazdaság

„A mobiljegy-szolgáltatás nem elérhető. Jelenleg szünetel a mobiljegy-szolgáltatás a BudapestGO-ban és többi mobiljegy-applikációban. Nem lehet új jegyet venni vagy bérletet venni, és a már korábban megvásárolt termékek sem használhatók. Javasoljuk, hogy ez idő alatt papíralapú jeggyel utazz. Köszönjük a türelmedet és a megértésedet!”

VG
saját fotó
BudapestGO, nem, működik, 2023.12.11.
 

Reggel azt tapasztaltuk, hogy a MÁV és a BKK jegyellenőrei egyaránt rugalmasan kezelik a helyzetet, bemutatásra elfogadják a régi, már lejárt tiketteket és bérleteket is. 

Ha ez nem lenne elég, még sztrájkot is hirdettek a Volánbusznál: a munkabeszüntetés december érinti a budapesti agglomerációban közlekedő, úgynevezett „kék” autóbuszokat is.

A sztrájk első napján lépett életbe az új MÁV-Volán-menetrend

Miközben elindult a kétnaposra tervezett Volánbusz-sztrájk, életbe lépett a MÁV-Volán csoport új, 2023–2024-es menetrendje, amely számos vonalon érinti a vasúti és a helyközi autóbuszos közlekedést. Az új menetrend kialakításakor figyelembe vették a júliusi online társadalmi egyeztetés eredményét, egységesítették a pótdíjszabályokat – egyebek közt ezek az újdonságok.