AM | Teljes kapacitással termel a Maruti Suzuki mindhárom indiai gyára. A Toyota Kirloskar Motor egy autógyárral rendelkezik az ország déli részén lévő Bidadi városában, ez azonban csak fél kapacitáson üzemel. Évente 150 ezer autót gyártanak. A Suzuki mintegy 1 milliárd dollárt költ ennek a gyárnak az átalakítására, alkalmassá teszi a Heartect építőkészlet gyártására, megnöveli a kapacitást, illetve ebben az összegben a Suzuki beszállítóinak helyszínre költöztetése is benne van. A Suzuki és a Toyota együttműködésében készülő első autót 2019 második negyedévében mutatják be, ezután folyamatosan érkeznek majd a közös modellek, amelyekkel elsősorban a helyi piacot akarják kiszolgálni, de exportálni is fognak belőlük. Amíg a Toyota kisautókat és szabadidő-autókat épít fel a Heartect-alapra, a Suzuki várhatóan kompakt és annál nagyobb, a Toyota többféle jármű-kategória számára kifejlesztett, úgynevezett TNGA padlólemezrendszerét használó modelleket kap cserébe.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.