Nagy vonalakban ugyan a Chiron típuson alapul az új Bugatti Divo, mégis külön modellnek tekinthető. Teljesen új karosszériát álmodtak meg a formatervezők, ami a modern részletek mellett még 90 kilogrammal nagyobb leszorítóerőt is termel. A függőleges vezetőszárny mögött negyedével szélesebb spoilert helyeztek el, amely erős fékezésnél függőlegesbe áll, hogy ezzel is segítse a lassulást.
Javítottak a motor- és a fékrendszer hűtésén is, a tetőívet arra használják, hogy a körülötte áramló levegő még nagyobb tempóval essen be a szívócsatornába és így a motorba. Maga a 8,0 liter lökettérfogatú, W16-os négyturbós erőforrás változatlan, maximális teljesítménye 1500 lóerő, és 1600 newtonméter a nyomatéka. Mivel nincs végsebesség üzemmód a fedélzeten, a legmagasabb tempó épp csak eléri az óránként 380 kilométeres sebességet, miközben a Chiron 420 kilométer/órával is képes haladni. A Divónál a kanyargós úton elérhető nagy sebességre koncentráltak, ennek érdekében vékonyabb zajszigeteléssel, egyszerűbb ülésekkel, a tárolóhelyek megszüntetésével, könnyebb felnik és karbon intercooler-házak alkalmazásával 35 kilogrammal csökkentették a saját tömeget. Ez és a nagyobb leszorítóerő azt eredményezi, hogy az olaszországi Nardóban található körpályán 8 másodperccel gyorsabb körönként, mint a Chiron.
Az egykori francia autóversenyző, Albert Divo után elnevezett Bugatti listaára 5 millió euró, azaz 1,6 milliárd forint, ami pontosan kétszerese a Chiron alapárának. Ennek ellenére nem meglepő, hogy már a bemutató előtt mind a negyven példányt értékesítették.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.