Októberig is elhúzódhat a Boeing 737 MAX típusú gépek kálváriája, a szoftverhibák miatt lezuhant modellre elrendelt globális repülési és szállítási
tilalom kései feloldása súlyosan érinti
a legnagyobb európai fapados társaság üzleti tervét, amely azon alapult,
hogy a megrendelt 135 MAX-ból pár
tucat már a nyári főszezonban szolgálatba állhat. Ez azonban aligha valósul
meg – ismerte el Michael O’Leary,
a Ryanair vezérigazgatója a WirtschaftsWochének adott interjújában. Eredetileg 58 MAX már szállított volna utasokat a nyáron, ezt a számot fokozatosan redukálták nullára. O’Leary elmondta, hogy bíznak a kijavított konstrukcióban, ezért a kártérítési tárgyalásokat csak azután kezdik meg a Boeinggal, hogy megkapják az első MAX-okat. A Southwest, a TUI és
a Turkish Arlines már megegyezett
a kényszerszünet miatti káruk kompenzálásáról. | K. B.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.