Az aktív aerodinamikai elemeket a Sauber mérnökeinek segítségével fejlesztették, a karbondiffúzorban vezetik ki az Akrapovic titán kipufogórendszert. Elöl-hátul öt centivel szélesítik ki a nyomtávot, a húszcolos felnik központi kerékanyát kapnak. A rugók, lengéscsillapítók és szilentek is mind a GTA és GTAm sajátjai. A 2,9 literes V6-os biturbót újraprogramozták, és a lélegzését is könnyebbé tették, ennek köszönhetően 510-ről 540 lóerőre emelkedik a teljesítménye. Az utastérben mindent Alcantara borít. A legnagyobb különbség a GTA és a GTAm között az, hogy az utóbbiból száműzik a hátsó üléseket, amelyek helyére bukókeret kerül, és hatpontos biztonsági övek szorítják a karbon kagylóülésekbe az elöl utazókat. A szélvédő kivételével lexanból készülnek az ablakok, száz kilogrammal csökken a saját tömeg a kiindulási alapot képező Quadrifoglio Verdéhez képest. Az 1520 kilogrammos saját tömeg és az 540 lóerős teljesítmény miatt egy lóerőnek mindössze 2,82 kilogrammot kell mozgatnia, így rajtautomatikával 3,6 másodperc alatt megvan a nulláról száz kilométeres sebességre való gyorsulás.
A GTA teljesítménye
540
lóerőre emelkedik
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.