Jön az Alfa Romeo Giulia GTA
Az aktív aerodinamikai elemeket a Sauber mérnökeinek segítségével fejlesztették, a karbondiffúzorban vezetik ki az Akrapovic titán kipufogórendszert. Elöl-hátul öt centivel szélesítik ki a nyomtávot, a húszcolos felnik központi kerékanyát kapnak. A rugók, lengéscsillapítók és szilentek is mind a GTA és GTAm sajátjai. A 2,9 literes V6-os biturbót újraprogramozták, és a lélegzését is könnyebbé tették, ennek köszönhetően 510-ről 540 lóerőre emelkedik a teljesítménye. Az utastérben mindent Alcantara borít. A legnagyobb különbség a GTA és a GTAm között az, hogy az utóbbiból száműzik a hátsó üléseket, amelyek helyére bukókeret kerül, és hatpontos biztonsági övek szorítják a karbon kagylóülésekbe az elöl utazókat. A szélvédő kivételével lexanból készülnek az ablakok, száz kilogrammal csökken a saját tömeg a kiindulási alapot képező Quadrifoglio Verdéhez képest. Az 1520 kilogrammos saját tömeg és az 540 lóerős teljesítmény miatt egy lóerőnek mindössze 2,82 kilogrammot kell mozgatnia, így rajtautomatikával 3,6 másodperc alatt megvan a nulláról száz kilométeres sebességre való gyorsulás.
A GTA teljesítménye
540
lóerőre emelkedik


