am | A híres formatervező, Ian Callum nyugdíj helyett egy korábbi munkájának modernizálásán dolgozik, a Callum Vanquish 25 fejlesztése most zárult – a gyári konstrukcióhoz képest 350 ponton módosítják az autót, az Aston Martin Vanquisht. Nagy gondot fordítottak a felfüggesztés átalakítására, Bilstein lengéscsillapítókat, feszesebb kanyarstabilizátorokat és keményebb szilenteket használnak, 10 milliméterrel csökkentik a hasmagasságot, és 60 milliméterrel növelik a nyomtávot, a 20 colos felnikre Michelin Pilot Sport abroncsokat szerelnek. A kisebb átmérőjű kormánykerék és a padlóhoz közelebb kerülő üléspozíció is javítja a vezetési élményt. A 6,0 literes V12-es szívómotor teljesítményét az eredetileg tervezett 600 lóerőhöz képest „csak” 580 lóerőre növelik, karbonból sütött szívósort és rozsdamentes acélból készített kipufogórendszert szerelnek rá. Háromféle váltó – kézi kapcsolású, robotizált vagy automatikus – közül választhat az ügyfél, az utastér különlegessége az egyedi bőrkárpit mellett a műszerfal közepén elhelyezett zsebóra, amelyet magával is vihet a tulajdonos. Szeptemberben kezdik el az első ügyfélautók építését, továbbra sem változott a 25-ös sorozatnagyság.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.