BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Újít a Netflix, minden előfizetőt érint

A Netfilx személyre szabott hirdetésekkel bombázná az előfizetőit.

Az amerikai streamingszolgáltató új hirdetési terveiről tárgyalt a világ legfontosabb reklámszakmai vezetőivel a Cannes Lions fesztiválon, Dél-Franciaországban. Greg Peters, a Netflix társvezérigazgatója és Jeremi Gorman, a vállalat világszintű hirdetésekért felelős elnöke különböző márkákat győzködtek arról, hogy náluk érdemes reklámozni.

Benon,,France,-,January,21,,2018:,Woman,Holding,A,Tv
Személyre szabott reklámokat adhat nemsokára a Netfilx.
Fotó: Shutterstock

Egy reklámszakember szerint

a Netflix a felhasználókat egy teljesen új, hirdetésalapú fogyasztásra állítaná át kifinomult módszerekkel, hosszú távon.

A stratégia magában foglalja, hogy a márkák a lineáris tévécsatornákhoz képest közvetlenebbül és személyre szabott reklámokkal célozhatnák a fogyasztókat. A szakemberek szerint az újítások között szerepelhet az is, hogy egymás után különböző, de egymáshoz kapcsolódó reklámokat vetítenek a fogyasztóknak. Ezzel kiküszöbölnék a felhasználók gyakori panaszát, miszerint sorozatnézéskor többször ugyanazt a reklámot látják. 

A Netflix tavaly vezette be a hirdetéseket a szolgáltatásai közé. A cég akkor gyorsan piacra akart kerülni, így saját technológia hiányában a hirdetésszolgáltatásra a Microsoftot kérte fel, ám a szerződésük jövőre lejár. Ezzel pedig meglehetősen nagy innovációs lehetőség nyílik a streamingszolgáltató előtt, amely már most is fejleszti a saját technológiáját a függetlensége érdekében.

A Financial Times egyik forrása szerint a Netflix a jövőben az előfizetők adatait felhasználva személyre szabott hirdetéseket nyújthat a fogyasztóknak. A célzottabb marketing pedig jócskán felértékeli a szolgáltató reklámfelületeit a cégeknek.

Tudni fogják, hogy a fogyasztó mit látott. Megírhatod egy reklám 15 epizódját, és garantálják, hogy a néző a megfelelő sorrendben látja őket 

– mondta egy reklámszakember a lapnak, amely úgy tudja, hogy a hirdetők kedvezően fogadták a Netflix új stratégiáját.

Bizarr módon reklámozza a Netflix a Black Mirror bizarr epizódját

A Netflix Black Mirror-marketingkampányának keretében a felhasználók fotói már több londoni hirdetőtábláról visszaköszöntek. Aki látta a sorozat új szezonjának Joan is Awful című epizódját, az tudja: ebben bizony van egy igen bizarr csavar.

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.