Egyes háztartási termékeket és ruházati cikkeket közvetlenül a megrendelő címére juttatna el a gyártótól a Target diszontlánc – írja az Origo külföldi lapértesülések alapján. A Target áruházlánc nagyjából 1900 áruházat működtet, ám az utóbbi évek bevételei elmaradtak a várttól, ez összefüggésben lehet a Temu és a Shein koncepcióját átemelő, esetleges lépésükkel.
Bár a Target egyelőre sem megerősíteni, sem cáfolni nem kívánta ezeket az értesüléseket, az biztosra vehető, hogy ha elindítják szolgáltatásukat egyes ruházati, illetve háztartási cikkekre vonatkozóan, akkor nemcsak az üzleti koncepciót másolják le, hanem szembe kell nézniük azzal a nehézséggel is, ami kínai versenytársaikat is erősen érinti. Ez pedig a 800 dollár alatti csomagokra vonatkozó mentesség amerikai megszüntetése. A Target árukínálata ugyanis jelentős részben szintén Kínában, illetve más ázsiai országokban készül.
A részletekről az Origo cikkében olvashat!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.