BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Októbertől hazai kampány

Az első fél év során több mint 70 ezer havi adagnyi terméket előállító Humet Rt. október elején 150-200 milliós reklámkampány keretében dobja piacra új termékeit: a pezsgőtablettát és a kapszulát Magyarországon. Az amerikai értékesítésben kis változás történt: a cég három értékesítési területre szeretne kizárólagos jogokat adni partnereinek.

A Humet Rt. vezetői a múlt hét elején véget ért amerikai tárgyalásaik eredményeit vitatták meg a társaság csütörtöki igazgatósági ülésén. Az igazgatóság határozata értelmében a vállalkozás a korábban tervezett multi level marketing értékesítők mellett kiskereskedelmi forgalmazókkal, illetve olyan cégekkel is tárgyal, akik közvetlenül gyakorló orvosokat látnak el. A cél az, hogy mindhárom értékesítési szegmensben olyan kizárólagos partnert találjanak, aki hajlandó kötelezően átveendő mennyiségre szerződni, ami biztosítja a Humet fejlesztéseinek hátterét.
Nagy Barnabás vezérigazgató-helyettes szerint immár bizonyos: a Humet Amerikába nemcsak port, hanem kapszulát és pezsgőtablettát is szállít majd. Ezen termékek hazai megjelenése szeptember végére, október elejére tehető, amit a vállalat 150-200 millió forintos reklámkampánnyal támogat majd. A kampány kulcsfigurája a versenyzést tovább folytató, legközelebbi meccsét a tervek szerint épp szeptember közepén vivő Kovács (Kokó) István lesz.
A hazai értékesítés területén a Humet saját kézbe akarja venni a kezdeményezést, miután az eddigi kizárólagos joggal rendelkező Hungaropharmával továbbra sem elégedettek a cégnél. (A hazai eladások még a tavalyi visszaesést mutató számoknál is gyengébbek lettek.) Információink szerint a nyár végére a Hungaropharma már nem lesz több, mint a Humet-termékek egyik vásárlója.
A féléves adatokat a társaság igazgatósága augusztus 8-i ülésén véglegesíti. Előzetesen Nagy Barnabás csak annyit árult el, hogy értékesítésük a májusi 50 ezer havi adag után június végére meghaladta a 70 ezer havi adagos szintet, amiből már jelentős tételt tettek ki az amerikai kiszállítások. A Humet eddigi legnagyobb amerikai partnere, a Country Life egyik vezető termékébe, a Metalfactors szerbe építette be a magyar cég által por alakban szállított alapanyagot.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.