A Citibank Rt. tegnaptól internetbanki szolgáltatást vezetett be nagyvállalati ügyfelek részére - jelentette be a társaság. Az internetes banki lehetőség előnye, hogy a világ 81 országában 12 nyelven - köztük magyarul is - elérhető, így a világ bármely pontjáról lehetővé teszi a folyamatos hozzáférést az ügyfél banki adataihoz.
A nagyvállalati ügyfelek nyomon követhetik tranzakcióikat, megtekinthetik számlaegyenlegüket, on-line utalhatnak és kaphatnak banki adatokat - mondta el Jakab László, a Citibank e-business osztályának vezetője. Az ügyfelek ellenőrizhetik számláik napközbeni, valós idejű státusát is. A szolgáltatás révén a multinacionális vállalati ügyfelek képet kaphatnak a különböző országokban lévő hálózataik cash-flow-járól és likviditásáról.
Az új szolgáltatás nem a magán- és kisvállalati ügyfelek számára 2000-ben bevezetett internetbank továbbfejlesztése. Előbbi továbbra is rendelkezésre áll az érintettek számára. Az új lehetőséggel világszerte immár több mint 3500 ügyfél és 12 ezer egyéni felhasználó él - nyilatkozott Hencz Éva, a Citibank sajtófőnöke.
A közelmúltban megélénkült a hazai internetbanki piac. A CIB Bank tavaly áprilistól, a Magyarországi Volksbank pedig 2001 decemberétől indult e szolgáltatásával, előbbinél (unikumként) postai címre is lehet kifizetést kezdeményezni. A HBW Express Takarékszövetkezet szintén a tavalyi második fél évben helyezte át tevékenysége súlypontját az internetes üzletágra. Korábbi bejelentések szerint ez évben várható az Erste, a Budapest Bank és a Magyar Külkereskedelmi Bank (MKB) internetbanki startja.
Internetbanki szolgáltatást vezetett be nagyvállalati ügyfelei részére a Citibank. Még az idén valószínűleg az Erste, a Budapest Bank és az MKB is elindul az interneten. MUNKATÁRSUNKTÓL-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.