BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Lakásbiztosítás: kis károk

A lakásbiztosítási kártérítések 90-95 százaléka nem éri el a 100 ezer forintot, a biztosítási ügyek harmada pedig kis összegű üvegkár. A biztosítók ajánlatának összehasonlításakor éppen ezért érdemes figyelembe venni, hogy milyen az adott biztosító szolgáltatása, az apróbb ügyek esetében ugyanis sokkal kisebb az az idő, amelyet várakozással hajlandó tölteni az ügyfél - derült ki a Kinet Call CenterConsulting felméréséből, amely rámutatott: a kárrendezési szolgáltatások megítélése ugyanakkor javult, s egyre többen használják az Assistance szolgáltatást is.

A Mabisz adatai szerint Magyarországon mintegy 2,84 millió lakásra kötöttek biztosítást, s ezek 90 százaléka a négy legnagyobb szolgáltató, az Aegon, az Allianz, a Generali Providencia és az OTP-Garancia között oszlik meg. A kárkifizetések gyorsasága tekintetében - a Kinet Call CenterConsulting felmérése alapján - az Allianz megelőzi a mezőnyt, egyéb szempontok alapján pedig az Aegon került ki győztesen az összehasonlításból.

Több száz millió forintos beruházás keretében modernizáltuk az egész kárrendezési folyamatunkat, és számos új szolgáltatást vezettünk be. Ilyen például a telefonos kárrendezés - reagált a felmérés eredményére Horváth Andrea, az Aegon Magyarország szolgáltatási és adminisztrációs vezérigazgató-helyettese, hozzátéve: ma már minden ötödik kárt szakértői szemle nélkül rendeznek.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.