A Raiffeisen Bank a napokban 500 000-dik ügyfelét köszöntötte, a fiókhálózat folyamatos bővítése, az innovatív és széleskörű fogyasztói igényeket kielégítő termékkör az elmúlt egy évben a lakossági ügyfelek számának 25 százalékos növekedését eredményezte.
A Raiffeisen Bank lakossági üzletága 1999. elején indult, elmúlt 8 évét a töretlen fejlődés jellemezte. A fiókhálózat bővülésével párhuzamosan az ügyfélszám is folyamatosan emelkedett: 2005 áprilisában érte el a lakossági ügyfelek száma a 250 000-et, 2006. év végén 400 000 és alig egy évvel később már 500 000 lakossági ügyfél választotta a Raiffeisen Bankot.
Az ügyfélszám növekedése mellett az elmúlt években a fiókhálózat is jelentősen bővült. A 2004-ben megkezdett fokozott ütemű hálózatbővítés eredményeként 2006. év végére az országos fiókhálózat 121 tagúra bővült. A fióknyitások sora azonban ezzel nem zárult le: 2007. év végére 135 Raiffeisen fiók várja ügyfeleit az országban, 2008-ban pedig további 25 fiók megnyitása várható.
Soós Csaba, a Raiffeisen Bank lakossági üzletágának vezetője szerint az ügyfélszám növekedése a fiókhálózat bővülésén túl az ügyféligények széles skáláját kielégítő, folyamatosan bővülő, fejlődő termékpalettának köszönhető. A bank eredményes működését az is jelzi, hogy 2007-ben a MasterCard által megrendezett „Az év bankja” program keretében a közönség a Raiffeisen Bankot „Az év legszimpatikusabb bankjának” választotta, míg a szakmai zsűri „Az év leginnovatívabb bankja” kategóriában a második díjat adta a Raiffeisen Banknak, „Az év bankára” díjat pedig a Raiffeisen Bank vezérigazgatója, Felcsuti Péter vehette át.
A Raiffeisen nemzetközi szinten is töretlenül fejlődik. A Raiffeisen International Bank-Holding AG októberben nyitotta 3000. bankfiókját Kelet-Közép-Európában és köszöntötte 13 milliomodik ügyfelét. A magyarországi Raiffeisen Bank 1.948 milliárd forintos mérleg-főösszegével, dinamikus növekedésével nagymértékben hozzájárul a nemzetközi Raiffeisen csoport jó teljesítményéhez.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.