Elégedett az Allianz a kötelező kampánnyal
Kálózdi Tamás, a társaság vezérigazgató-helyettese az eredményeket értékelve elmondta: ilyen sikeres kampányuk 5-6 éve nem volt, ez ráadásul számukra nem is csak kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb), hanem ügyfélszerző kampány is volt. Minden kgfb biztosítás mellé eladtak ugyanis egy másik banki, vagy biztosítási terméket, illetve szolgáltatást - mondta Kálózni.
A keresztértékesítési lehetőségeket sikeresen kiaknázó Allianz egyedül a flotta szegmensben vesztett piacot, ezt azonban nem veszteségként éli meg a biztosító, hanem felelős üzletpolitikai döntése eredményeként. Kisbenedek Péter, s táraság első embere az évnyitó sajtótájékoztatón elmondta: ebben a szegmensben még mindig hihetetlenül alulárazott a piac, ők viszont ebbe az őrült, irreális árversenybe többet nem mennek bele.


