BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Az autósok 32 százaléka "vakon" választ kgfb-t

Pénteken teszik közzé a biztosítók az idei kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) díjaikat, néhány társaság azonban már most is elárul egyet s mást várható tarifáiról.

A Generali-Providencia tegnap sajtótájékoztatón ismertette, hogy célszegmense az idei kampányban is a balesetmentes ügyfélkör lesz, emellett az alapdíjba épített kármentességi, éves díjfizetési, illetve az úgynevezett e-kommunikációs kedvezménnyel operál majd – utóbbi mértéke 5 százalék lesz.

„A biztosítók működési költségei elektronikus környezetben alacsonyabbak, ezért ennek a csatornának a használatát díjkedvezményben honoráljuk az ügyfelek számára” – magyarázta Ilics László, a társaság vezérigazgató-helyettese. Egy új értékesítési platformot is indít a weben a Generali november 1-jén, a Generali Directet, amely induló termékei között a kötelezőn túl casco és baleset-biztosítások lesznek.

Az idei kgfb-kampányban a Generali a legfrissebb kutatása alapján azt várja, hogy a válság hatására tovább nő az ügyfelek költségérzékenysége, az autósok döntését pedig a kgfb-vel kapcsolatban a jövőben is elsősorban a díjak mértéke határozza meg.

Az elemzésből kiderült, a gépkocsi-tulajdonosok 44 százaléka tervezi, hogy megnézi más társaságok ajánlatait a novemberi kampány idején, de közülük egyelőre csak egy százalék biztos abban, hogy vált. Az ügyfelek körében egyre fontosabb tájékozódási pont az internet, az autósok 60 százaléka informálódik kötés előtt ezen a platformon.

Érdekes adat, hogy a fogyasztók 32 százaléka egyáltalán nem tájékozódik a választást megelőzően. A kutatás adatai alapján a váltást fontolgatók 72 százalékát kizárólag a kedvezőbb ár érdekli, az egyéb szempontoknál az első helyen a megbízhatóság és a hitelesség áll. 

A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.


 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.