Eddig bejött a régi-új név itthon az NN Biztosítónak
Csaknem 20 százalékkal emelkedett az NN Biztosító díjbevétele idén a második negyedévben 2014 hasonló időszakához képest, és mind a díjbevétel, mind az új üzletből származó állománydíj területén növelte piacrészét – közölte lapunkkal a társaság. Az új szerződések állománydíja 10,2 százalékkal emelkedett ugyanebben az időszakban, és a társaság 3,5 százalékponttal – 15,6-ről 19,1 százalékra – növelte részesedését. (Ennek számításakor ugyanakkor a társaság nem vette figyelembe a Cardif Biztosító eredményeit.)
Magyarországon a második negyedévben az NN Biztosító hozta az összes új életbiztosítási értékesítés 13,6 százalékát. Ez szintén növekedés az egy évvel korábbihoz képest, akkor ugyanis ez az érték 11,2 százalék volt.
A növekvő értékesítésben az NN értékelése szerint fontos szerepet játszott az, hogy a társaság az életbiztosítás klasszikus szerepére, a biztosítási védelem kialakítására helyezi a hangsúlyt kínálatában. – Terveinknek megfelelően jelentősen nőtt a biztosítási védelem aránya az új szerződéseknél, ami azt mutatja, hogy ügyfeleink közül egyre többen tesznek lépéseket saját és családjuk biztonságának megteremtése érdekében – mondta Cornelia Coman, az NN Biztosító vezérigazgatója.
A Magyar Biztosítók Szövetségének adatai szerint a hazai biztosítási szektor 453,3 milliárd forintos díjbevételt produkált 2015 első hat hónapjában, ez 2,7 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit. A növekedés ugyanakkor a nem életbiztosítási ág emelkedő bevételének köszönhető, az életbiztosítási ág díjbevétele ugyanis 2,2 százalékkal 223,9 milliárd forintra csökkent.


