BUX 43,169.66
-0.82%
BUMIX 3,801.62
-0.33%
CETOP20 1,856.7
0.00%
OTP 9,068
-1.56%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
+4.85%
ZWACK 17,350
+0.58%
0.00%
ANY 1,560
0.00%
RABA 1,150
+2.22%
-1.44%
+0.31%
0.00%
-1.44%
0.00%
-5.88%
+0.26%
0.00%
+0.31%
OTT1 149.2
0.00%
-0.44%
MOL 2,878
-1.30%
-1.79%
ALTEO 2,990
-0.99%
-3.33%
-1.11%
0.00%
+0.88%
-0.92%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+1.41%
0.00%
0.00%
SunDell 45,600
0.00%
-0.76%
-2.07%
-2.50%
0.00%
-5.20%
-7.08%
GOPD 12,400
0.00%
OXOTH 3,500
0.00%
0.00%
NAP 1,200
0.00%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Pénz- és tőkepiac

Zárolták a britek Putyin házi tévéjének bankszámláit

Nem engedik, hogy az RT hozzáférjen a Nagy-Britanniában vezetett bankszámláihoz.

Befagyasztották a Kreml állami televíziójának minden bankszámláját Nagy-Britanniában. Az orosz állami tulajdonú RT (régi nevén Russia Today) vezetői azt jelentették be: a britek azt közölték velük, a döntést nem fogják felülvizsgálni.

Az RT szerint a Royal Bank of Scotland csoport minden együttműködést visszautasít velük. A tévécsatorna már több pert is vesztett hírhamisítás miatt, most azonban a szólásszabadság megsértésére panaszkodnak. Legutóbb a BBC nyert ellenük pert, miután azt állította az RT, hogy a BBC megrendezett egy vegyifegyveres támadást egy szíriai riportjához.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek