Nyolcvan százalékkal ugrott meg a Fossil Group árfolyama azután, hogy az amerikai óra-ékszer és bőrdíszműgyártó az elemzői várakozásokat megcsúfoló gyorsjelentést tett közzé. Az egy részvényre eső kiigazított eredmény (EPS) 40 cent helyett 64 cent volt a tavalyi záró negyedévben, a forgalom a várt 890 helyett 921 millió dollár lett. A hordható eszközök, okosórák forgalma majdnem a duplájára, 300 millió dollár fölé nőtt az egy évvel korábbihoz képest, s már konkurálnak az Apple Watch és a Fitbit termékeivel is. A cég emellett radikális költségcsökkentésen esett át, miközben termékeinek marzsát is jelentősen növelni tudja. A CNBC elemzői értékelték ugyan a jó teljesítményt, de továbbra is látnak rizikót a részvényben, elsősorban a hagyományos óragyártási üzletág nem megnyugtató szintű stabilizációja miatt. A Fossil a többi között a Michael Kors, a Lagerfeld, a Diesel és az Armani márka alatt is forgalmaz termékeket, kiegészítőket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.