Gyorsan megkedvelték a mobiltelefonos applikáció segítségével igényelhető személyi kölcsönt a CIB Bank ügyfelei: a bevezetés óta eltelt bő fél év alatt több mint kétezer alkalommal folyamodtak okostelefonon a hitelért – közölte a pénzintézet.
Az idei év első hónapjában a személyi kölcsön folyósítások 17 százaléka már az új csatornán keresztül valósult meg.
A CIB Bank tapasztalatai szerint a mobilappon keresztül indított kérelmeknél az átlagos igényelt összeg valamivel alacsonyabb a fióki csatornánál megszokottnál, most 1,2 millió forint környékén mozog. Ezzel együtt az eddigi legkisebb és legnagyobb összegű igénylés – 300 ezer és ötmillió forint – megegyezik az ezen a csatornán igényelhető legkisebb és legnagyobb összeggel.
A mobilapplikáción keresztül igényelhető, és akár 7 perc alatt folyósítható személyi kölcsön iránti növekvő érdeklődés azt mutatja, hogy az ügyfelek egyre nagyobb arányban nyitottak az innovatív, gyors és kényelmes ügyintézést segítő megoldásokra
- áll a bank közleményében. A CIB Bank részben az online igénylési folyamatnak, részben pedig a tartósan alacsony kamatkörnyezetnek és a idei növekedésének köszönhetően az idei évre is erős, 20 százalék körüli volumennövekedésre számít a személyi kölcsönök piacán, amelyen ezt meghaladó mértékben kíván növekedni.