Mint arra a szerződés szerint legkorábban lehetőség kínálkozik, Wáberer György írásbeli értesítést küld korábbi cégének, a Waberer’s Internationalnek, hogy nem járul hozzá a márkanév további használatához. Ettől kezdve a fuvarozási vállalatnak három éve lesz arra, hogy a türelmi idő alatt a márkanévcserét végrehajtsa, s a kapcsolódó kiadásokat a lehető legoptimálisabb módon ütemezze.
A szállítmányozási cégből még 2016 júniusában kiszálló alapító-tulajdonos Wáberer György korábban már jelezte, hogy várhatóan idén nyáron mondja fel a Waberer’s márka- és cégnév használati jogait. Ezt megerősítette a Világgazdaság kérdésére is, hozzátéve, hogy július 23-án küldi meg a használati jog visszavonásáról szóló tájékoztatót a Waberer’s Internationalnek. „Nincs már semmilyen közöm a társasághoz, ezért semmi nem indokolja, hogy fennmaradjon a névhasználat” – magyarázta.
A márkanév a tulajdonátruházás elválaszthatatlan eleme volt, s a 2016-os megállapodás rendelkezett róla. Ezért a Waberer’s felirat, hiába új a tulajdonos, még mindig több mint 3500 teherautón látható. A márkanév használatát érintő felmondás a logó egyéb elemeit (nap, színek és a szlogen) ugyanakkor nem érinti. A társaság a névváltásra rendelkezésre álló három évet bőven elegendőnek tartja arra, hogy a kapcsolódó költségeket optimalizálni tudja.
A brandváltás kiadásainak fő része a tehergépkocsik átmatricázása, illetve -ponyvázása. A költségek várható alakulásáról Bárán Lászlót, a Budapesti Értéktőzsde Elite programjában részt vevő Béflex Zrt. vezérigazgatóját kérdeztük. Véleménye szerint egy ekkora kamionflotta esetén az arculati elemek cseréje körülbelül másfél év alatt végezhető el, amit nagymértékben módosíthat, hogy a kamionok mennyi időre nélkülözhetők. Nehezebb előzetesen megbecsülni az összköltséget, hiszen azt nagyban befolyásolja a dekoráció mérete (teljes kamionfóliázás vagy csak részelemek elkészítése). Jelentősen módosítja a végső árat az alkalmazott nyomtatási technológia is. Ezek figyelembevételével Bárán szerint a projekt költségvonzata 500 millió és 1 milliárd forint között alakulhat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.