BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Kína beárnyékolta az LVMH sikerét

Az LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton a tisztított adatok szerint az év első kilenc hónapjában 11 százalékkal, a harmadik negyedévben 10 százalékkal növelte az eladásait – közölte a francia vállalat kedden. Ezzel a világ vezető luxusgyártója januártól szeptember végéig 33,1 milliárd eurós bevételt ért el. Az értékesítések minden földrajzi övezetben markánsan nőttek. A cég magas profitrátájú termékkategóriái közül a táskák és divatcikkek, a kozmetikumok, az órák és ékszerek köre egyaránt 14 százalékkal magasabb bevételt hozott a bázisidőszakhoz képest. Az előrejelzéseket is kenterbe verő növekedés dacára a többi ismert divatcéghez

hasonlóan az LVMH-részvények is zuhantak tegnap, mivel a befektetők

a kiemelt felvevőpiacnak számító Kína gazdaságának várható lassulásától tartanak. Délutánig 7 százalékkal,

265 euróra estek az LVMH-részvények Párizsban. | M. E.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.