Az LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton a tisztított adatok szerint az év első kilenc hónapjában 11 százalékkal, a harmadik negyedévben 10 százalékkal növelte az eladásait – közölte a francia vállalat kedden. Ezzel a világ vezető luxusgyártója januártól szeptember végéig 33,1 milliárd eurós bevételt ért el. Az értékesítések minden földrajzi övezetben markánsan nőttek. A cég magas profitrátájú termékkategóriái közül a táskák és divatcikkek, a kozmetikumok, az órák és ékszerek köre egyaránt 14 százalékkal magasabb bevételt hozott a bázisidőszakhoz képest. Az előrejelzéseket is kenterbe verő növekedés dacára a többi ismert divatcéghez
hasonlóan az LVMH-részvények is zuhantak tegnap, mivel a befektetők
a kiemelt felvevőpiacnak számító Kína gazdaságának várható lassulásától tartanak. Délutánig 7 százalékkal,
265 euróra estek az LVMH-részvények Párizsban. | M. E.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.