Főként a kínai piacnak köszönhetően idén szárnyal a német luxusautó-ipar. A Daimler és a BMW után pénteken a Porsche is közzétette háromhavi értékesítési számait, amelyekből kiderül, hogy 36 százalékkal, 72 ezerre, azon belül Kínában 56 százalékkal, 22 ezerre nőtt az eladott sportkocsik száma, és a cég szerint a Volkswagen-leány eladásai idén átléphetik a 300 ezer darabos álomhatárt. Szintén döntően a kínai keresletnek tulajdonítja a Daimler menedzsmentje is, hogy a konszern üzemi eredménye az első negyedévben éves bázison a kilencszeresére, 5,75 milliárd euróra duzzadt, míg az elemzők csak 5 milliárdot vártak, a szabad cash flow pedig elérte a 2,8 milliárd eurót. A Mercedes márka EBIT-je 500 millió euróval, 4,1 milliárdra ugrott.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.