A Match Group árbevétele 25 százalékkal, 801,8 millió dollárra nőtt a harmadik negyedévben,
ami 0,5 millió dollárral alulmúlta az elemzői konszenzust. A költségek emelkedése miatt a működési árrés 3 százalékponttal romlott, így 28 százalékra csökkent. Az egy részvényre jutó eredmény 43 centre nőtt, ami 13 centtel marad el a Wall Street prognózisától.
A menedzsment negyedik negyedévre vonatkozó előrejelzése is elmaradt az előzetes várakozásoktól. A menedzsment az ismét erősödő járványhelyzet miatt inkább konzervatív előrejelzéseket adott. A vállalat előfizetőinek a száma összesen 16 százalékkal bővült a harmadik negyedévben, ezzel elérve a 16,3 millió felhasználót.
A zárás utáni kereskedésben 4 százalékot esett a Match Group részvények árfolyama.