Lefújta az a habot a Heineken söröskancsójáról, a holland óriásvállalat emiatt egyelőre nem látja garantáltnak, hogy teljesíteni tudja a középtávon kitűzött nyereségtervét, amit korábban haszonkulcsának ütemes emelésére alapozott.

A 17 százalékos üzemi marzs elérése ugyanis számos külső, a vállalattól független tényezőtől is függ. A belga–brazil AB-InBev mögött a világ második legnagyobb sörgyártójának számító Heineken megkezdte a kilábalást a sporteseményekben eleve szegény és az idegenforgalom lassú felfutásával jellemzett 2021-es évben, bár az egy évvel korábbi bázisidőszakénál nem sokkal nagyobb értékesített sörmennyiség vérmes reményekre nem jogosította fel a befektetőit. 

Ahogy az sem, hogy a társaság már korábban közölte: a pandémiát megelőző 2019-es békeév teljesítményét még 2021-ben sem érik utol. Sőt, erre konkrét határidőt sem szabtak.