Hetek óta dübörög a magyar call center rali
Felbolydult az eSense kisbefektetői fóruma. Hetek óta tépik a hazai call center piacon meghatározó cég részvényét, s várják a nagy bejelentést. November elején még 500 forintnál járt a kurzus, azóta 700 forint fölé kúszott az árfolyam. Másfél éve nem járt ilyen a szinteken a kispapír, ráadásul most élénk forgalom társul a ralihoz.

Ígéretes gyorsjelentést adott a call centeres kispapír
Kedden 650 forinton startolt a részvény, de délelőtt már 775 forintnál is járt a jegyzés, majd visszatért a 700 forintos lélektani szint közelébe. Mindezt 3,5 milliós forgalommal.
A novemberi rali fundamentális háttér nélkül zajlik. Ám a szeptemberben közzétett féléves jelentés ígéretes operációt mutat. A társaság az idei első hat hónapban 2,79 milliárd forint árbevételt ért el, szemben az előző év azonos időszakának 1,7 milliárdos bevételével. Míg az EBITDA ugyanezen a horizonton 120 millióról 289 millió forintra bővült.
Az egy részvényre jutó hígított eredmény 6,39 forintról 21,81 forintra emelkedett.
A részvény a 700 forintos szinteken sem tűnik drágának, hiszen a frankfurti Dr. Kalliwoda Research még tavaly készített részletes elemzést az eSense-ről, amelyben a részvények értékének növekedését jósolta, és
950 forintos célárat tűzött ki.
Két éve lépett tőzsdére a magyar call center piac meghatározó szereplője, tevékenységi köre felöleli a kimenő és bejövő telefonhívások kezelésének teljes palettáját. Az eSense vezető konszolidációs szerepet szeretne betölteni a hazai call center piacon, amit erős akvizíciós tevékenységgel és jelentős organikus fejlődéssel érne el. A vállalat ezen a területen meghatározó piaci szereplővé kíván válni mind árbevétel, mind a kínált szolgáltatás technológiai, minőségi szempontjai tekintetében.


