BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Bilibili szinte mindenkit elképesztett

A világ egyik legnagyobb streamingplatformja nyereséges negyedik negyedévről számolt be, a befektetők legnagyobb örömére. A Bilibili háromszáznegyvenegymillió havi felhasználóval rendelkezik.

Meglepően erős eredményről számolt be csütörtökön a kínai Bilibili streamingszolgáltató: a főként anime- és mangatartalmakat elérhetővé tevő platform 12,5 millió dolláros profitra tett szert a negyedik negyedév során, nagyot javítva az egy évvel ezelőtti eredményén, ami még veszteséges időszakot fémjelzett a vállalat történetében. A Bilibili, amelynek a legfrissebb adatok szerint több mint 103 millió napi felhasználója van, 1,08 milliárd dolláros árbevételen érte el a 3 centes egy részvényre jutó eredményét

Technology Companies Photo Illustrations, bilibili,
Meglepően erős számokkal rukkolt elő a Bilibili / Fotó: NurPhoto via AFP

Kilőtt a Bilibili részvénye az elmúlt egy évben

A vállalat a teljes év során 3,68 milliárd dolláros forgalomra tett szert, 12 havi eredménye pedig 184,5 millió dolláros veszteséget mutat a kifejezetten erős negyedik negyedéves eredmény ellenére is. Az egy részvényre jutó veszteség ennek eredményképpen 44 centen állt meg 2024-ben a vállalatnál. 

A befektetők a vállalat gyenge éves eredményei ellenére sem lehetnek szomorúak: a cég papírjai az elmúlt 12 hónapban 99 százalékkal értékelődtek fel, melyből 18 százaléknyi felfutás már az idei év során történt meg a cég kurzusán. Az árfolyam a gyorsjelentés közzétételét követően 12 százalékot ugrott az amerikai tőzsdenyitást megelőző digitális kereskedésben.

 

A Bilibili 341,5 millió havi felhasználóval büszkélkedhetett a legfrissebb adatok szerint, ezzel pedig világviszonylatban is a toplista közelében tudhatja magát: a 2,7 milliárd havi felhasználóval rendelkező YouTube és az egymilliárd fős TikTok számait ugyan megközelíteni sem tudja, de a harmadik-negyedik helyen található Tencent Video és Music 600 millió körüli havi felhasználóbázisától már nincs olyan messze, 

a friss toplista szerint pedig például a Spotify 271 milliós, vagy éppen az iHeartRadio 275 milliós értékét még felül is múlja, 

ezzel a nyolcadik legtöbbet látogatott streamingplatformnak tekinthető globálisan. Külön érdekes, hogy a Bilibili friss számai szerint például a 182 milliós Netflixre vagy az 50 milliós Disney+-ra egyenesen köröket ver.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.