BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Könnyed amerikai sört csapolnak ezentúl a Fradi-meccseken

A Groupama Aréna az első olyan stadion, aminek a Coors a hivatalos söre. A klub tájékoztatása szerint a szezon kezdetével a sör ára nem változik.

Három évre szóló együttműködési megállapodást kötött a Borsodi Sörgyár és a Sportfive Hungary Kft. – derült ki a cég közleményéből. Mint írták, a megállapodás a kontinentális Európában úttörő jellegű, mivel a Groupama Aréna az első olyan stadion, aminek a Coors a hivatalos söre.

Ferencváros
Fradi
FTC
sör
Vuleta Zsolt, Igaz András és Spiegel György az új sör bejelentésén / Fotó: Coors / Borsodi Sörgyár

A szerződéskötés kapcsán Vuleta Zsolt, a Borsodi Sörgyár ügyvezetője és kereskedelmi igazgatója elmondta: büszkék arra, hogy az ország egyik legmodernebb és második legnagyobb befogadóképességű stadionjában is megismerkedhetnek a szurkolók az Amerikában már népszerű Coors sörrel, ezzel is tovább mélyítve a márka és a Borsodi Sörgyár évtizedes kapcsolatát a sporttal. Ez az együttműködés azért is kiemelt fontosságú számukra, mert amellett, hogy idén februárban

Kelet-Közép-Európában elsőként Magyarországon vált elérhetővé a Coors sör, ez az első olyan kontinentális európai együttműködés, aminek keretében a márka lett egy stadion hivatalos söre.

Igaz András, a Groupama Arénát üzemeltető Sportfive Hungary vezérigazgatója hozzátette: örömükre szolgál, hogy a Borsodi Sörgyárat is köszönthetik a 35-szörös magyar rekordbajnok és 24-szeres kupagyőztes férfi felnőtt futballcsapat hazai mérkőzéseinek otthont adó Groupama Aréna szponzorai között. Fontos megjegyezni, hogy

a szezon kezdetével a sör ára nem változik,

és az első mérkőzésen egy Coors sör akció is várja majd a Groupama Arénába kilátogató szurkolókat.

„Szeretnénk, ha idővel itthon is olyan mélységű kapcsolat alakulhatna ki a Coors sör és a sport között, mint a tengerentúlon. Ennek egyik lépése a most aláírt három éves együttműködés” – mondta Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója.

A szurkolók egyéb Coors aktivitásokkal és kitelepülésekkel is találkozhatnak a szezonban. A mérkőzések előtt a Coors Chill Zone-ban hangolódhatnak a futball kedvelők és évente több alkalommal szórakoztató programmal is készül a márka a számukra.

Nagyot kaszálhat a Fradi a mezeladásokból – ez már három nap után kiderült

Bejött a Ferencváros online kampánya: a száz híresség részvételével lezajlott projektben már most mintegy négymillió követőhöz jutott el az új mezszponzor híre. A Világgazdaság információi szerint a Fradi három nap alatt majdnem 1300 mezt adott el több mint 30 millió forint értékben, ami a tavalyi éves mennyiség 16 százaléka. A zöld-fehér labdarúgóklubnál optimistán tekinthetnek a jövőbe, miután akár több százmillió forintos bevételre tehetnek szert a dresszek értékesítéséből a következő egy év során.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.