Kamaszkorában versenysakkozó akart lenni. Tizenhét évesen országos bajnok lett, de úgy látta, legfeljebb jó nagymester lehet, semmi több. Szakított hát a napi 8-10 órás elfoglaltságával, amelyhez azonban az egyetemen két újabb formában is visszatért. Nemzetközi sakkversenyeket szervezett. Az üzlet ráfizetéssel indult, de sok tapasztalatot adott. Megtanulta, hogyan kell egy rendezvényt, illetve bármi mást jól előkészíteni, megszervezni, kellő számú vészforgatókönyvvel lebonyolítani.
Közben könyvet írt a sakkjátszmák megnyitásáról. Úgy, ahogyan ő jónak gondolta, és nem úgy, ahogyan azt a kiadók várták. Átírni nem volt hajlandó, maradt a magánkiadás. Nyomdát kellett keresnie, csakhogy nem értett a nyomdákhoz. Keresgélés közben jött rá, hogy a nyomdák se nagyon értenek az ügyfelekhez. Felfedezéséből üzlet lett. Cége, a Prime-Rate Kft. belefogott a teljes körű nyomdaipari szolgáltatásba. Sikeres vállalkozásnak bizonyult, hozta a pénzt. Telt belőle a digitális nyomtatás beindítására, majd a piacon működő legnagyobb hazai rivális bekebelezésére. A fejlődés folytatódott: a társaság néhány hete nyitotta meg az 1,1 milliárd forintból létrehozott új, fővárosi szolgáltatóházát és új berendezésekkel gazdagított digitális nyomdáját.
Tomcsányi Péter nyolc éve, közel a nulláról indulva hozta létre cégét. Soha nem akart nyomdász lenni, és nem is az lett. "Nem az a cél, hogy festékkel összekenjük a papírt. Az adott feladat megoldása érdekel - hangsúlyozza. - Már tudom, mivel lehet a jövőben sok pénzt keresni." Pedig lassíthatna kicsit az új projekt előtt. Munkája szinte minden idejét kitölti, holott közben marketinget tanít a Szent István Egyetemen, és a családja is több időt szeretne vele tölteni. Már régen nem sakkozott.
Nem tehet róla, munkamániás. Új célkitűzése: az informatikával erőteljesen átitatott digitális nyomtatás, amellyel 10-20-100 ezer hazai potenciális vevő számára lehetne személyre szabott tájékoztató anyagokat küldeni, adataik megfelelő nyilvántartására és kezelésére alapozva - magyarázza. A ma készülő prospektusok vagy áttekinthetetlen adathalmazt kényszerítenek az ügyfélre, vagy ötletszerűen, roszszul szűkített kínálatot. A személyre szabott anyagok készítéséhez célszerű a fogyasztókat fogyasztói klubokba vonzani, így megoldható az adatszolgáltatás és az adatok törvényszerű kezelése.
Tomcsányi Péter időközben tulajdonossá tette a társaságban dolgozó vezető munkatársakat is. Erős felső és középvezetői réteg kialakításán ügyködik. A cégen belüli számonkérést, a döntési jogköröket igyekszik minél alacsonyabb szintekre delegálni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.