Az Európai Bizottság eddig finoman szólva nem volt híres arról, hogy ügyesen fel tudta volna használni a televíziót – vagy pláne a tévés személyiségek népszerűségét – főbb üzeneteinek kommunikálásában. Ki tudja, hátha egyszer ez is megváltozik. Jó jel mindenesetre, hogy péntekre példa nélküli kezdeményezéssel közkedvelt tévés meteorológusokat gyűjtenek öszsze Brüsszelbe mind a 27 tagállamból egy klímaváltozással foglalkozó rendezvényre. Ezzel is megpróbálják ráirányítani a figyelmet a globális felmelegedésre.
A bizottság tavaly nagy reklámkampányt indított Az éghajlatváltozás rajtad múlik címmel, amely elsősorban arra akarta rádöbbenteni az utca emberét, milyen egyszerű eszközökkel milyen sokat lehet tenni a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése érdekében. Ez szintén ígéretes kezdeményezés volt a brüsszeli médiafóbia legyűrése irányában.
A bizottság azonban továbbra sem használja ki megfelelően a modern tömegkommunikációs lehetőségeket. A napokban például arról lehetett olvasni, hogy Sztavrosz Dimasz környezetvédelmi biztos egy hibrid Toyotára cseréli szolgálati Mercedesét. Fel sem merült azonban, hogy a többi biztos követné a példáját. Sőt, Dimasznak még védekeznie is kellett, hogy miért nem európai gyártású kocsit preferált. Egyelőre tehát maradnak a BMW-k, a Mercedesek, Peter Mandelsonnak pedig a Jaguar. Pedig a személyes példa kommunikációs szempontból különösen fontos lenne. UGy
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.