A Zágrábi Vásár a térség egyik legrégebbi és legfontosabb vásárszervező cége, mely több mint kilencvenéves múltra tekint vissza. Évente mintegy harminc kiállítást tartanak, melyeken több mint kilencezer kiállító és egymillió látogató vesz részt. A Zágrábi Vásár területe 460 ezer négyzetméter. A kiállítóknak 90 ezer négyzetméter fedett s 54 ezer négyzetméter nyitott rész áll rendelkezésükre, az értékesítési és áruraktár területe 66 ezer négyzetmétert foglal el.
A 2001. évi vásárprogram szerint Zágrábban jövőre huszonnégy kiállítást rendeznek. Az első február közepén az Intertekstil lesz, míg a program decemberben, a karácsonyi vásárral zárul. A vásárok között vannak kisebb, helyi jellegűek, illetve nemzetközi kiállítások is, melyek jó néhány iparágnak -- például ruházat, sport, kozmetika, autózás, építészet, élelmiszer, egészségügy -- adnak bemutatkozási lehetőséget.
A Horvátországgal egyre szorosabbá váló gazdasági kapcsolatok hatására a magyar kiállítók között is mind népszerűbbé válik a zágrábi vásárokon történő részvétel. A Hungexpo tájékoztatása szerint az idén a zágrábi őszi vásár volt a legnépszerűbb a magyar cégek körében. Mivel hazánk partnerországi státust kapott, több mint hatvan magyar vállalkozás mutatta be termékeit, de sok magyar cég vett részt az autókiállításon is. Jövőre várhatóan az áprilisi tavaszi, illetve a szeptemberi őszi zágrábi vásárokon lesz a legtöbb magyar kiállító, ugyanis mindkét kiállításon támogatja a részvételt az ITDH. Szakemberek véleménye szerint amennyiben Magyar- és Horvátország között megszületik a kereskedelmi egyezmény, várható, hogy a zágrábi vásárokon a magyar cégek még nagyobb számban vesznek majd részt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.