A Parmalat-csoport másfél éve döntött a külföldön már bevált stratégia magyarországi alkalmazása mellett: ezért új vezetést állított a Parmalat Hungária Rt. élére, és új célokat tűztek ki. A minőség és az innováció mellett a kommunikáció és az értékesítés javítására helyezték a hangsúlyt. A tavalyi év során technológiai beruházásokat hajtottak végre, és előrukkoltak néhány saját fejlesztésű termékkel is.
A Kyr joghurtital például annyira jól sikerült, hogy azóta Olaszországban is megkezdték a gyártását. Ezen kívül új, PET palackos csomagolású tejjel álltak elő, és változtattak a gyümölcsös joghurt arculatán is.
Utóbbiak valószínűleg a versenytársak elismerését is kiváltották, ugyanis hamarosan ők is megjelentek a piacon hasonló termékekkel. Villani májusra további újdonságokat ígér, de részleteket -- a "korai másolatok" megelőzése végett -- egyelőre nem akart mondani.
A nagykereskedelem fejlesztését a hazai piac egyenletes ellátásán túl az is sürgette, hogy a fehérvári üzem nemzetközi porondra lépett: Szlovákiában és Lengyelországban ugyanis nincs üzeme a Parmalatnak, így ezeket az országokat ma már túlnyomórészt magyar termékekkel látják el. Szállítanak Romániába is, de ott csak a termékskála kiegészítésére van szükség.
A magyar piacon a joghurtokat tekintve a Danone a legnagyobb ellenfél, itt a Parmalat részesedése 15 százalékos, az UHT tejek esetében a debreceniek és a szegediek előzik meg őket, de még így is a forgalom 25-30 százalékát mondhatják magukénak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.