A márka vásárlóerejét a bajor bank a "személyes használat során igénybe vett áruk és szolgáltatások" árainak összehasonlításával állapítja meg. A kifejezetten a turisták által tipikusan vásárolt áruk és szolgáltatások helyi valutában kifejezett árát átszámolják az aktuális piaci árfolyamon márkára, s a kapott összeget a németországi árakkal hasonlítják össze.
Ennek alapján egy német márka Csehországban valójában 1,23 márkát ér, Magyarországon pedig 1,21 márkát, így ez a két ország számít a legolcsóbbnak a német turisták számára -- számol be a Frankfurter Allgemeine Zeitung. A legdrágább célország ezzel szemben Japán (ahol egy márka csupán 47 pfenniget ér), Európán belül pedig Norvégia (69 pfennig) és Nagy-Britannia (70 pfennig).
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.