BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Idegenforgalmi koncepció

Elsősorban a belföldi turizmus élénkítésével és egyes célországok forgalmának erősítésével kívánja ellensúlyozni az iraki háború okozta nehézségeket a Magyar Turizmus (MT) Rt. A társaság szerint egy célzott "piacélénkítő kampány" kedvezően befolyásolhatja Magyarország beutazóforgalmát.

A napokban elfogadott akcióterv értelmében a 2003. évi marketingtervben elkülönített öszszeg - az úgynevezett intervenciós alap - egy részéből már az idegenforgalmi főszezon előtt jóval több külföldi újságírót, valamint utazásszervezőt látnak vendégül Magyarországon. Az MT Rt. támogatja a hazai szolgáltatókat kedvezményes árú csomagajánlatok összeállításában és ezek belföldi, valamint külföldi promóciójában - áll a lapunknak elküldött közleményben.

Belföldön, Budapesten és vidéki nagyvárosokban elhelyezett óriásplakátok az "Itthon otthon van" szlogennel népszerűsítik a hazai üdülési lehetőségeket. Néhány hónapon át a hazai szolgáltatók számára lehetőséget biztosítanak, hogy az rt. által a belföldi napilapokban és magazinokban elhelyezett hirdetésekhez kapcsolódóan kedvezményesen megjelentethessék konkrét ajánlataikat.

A forgalomcsökkenés enyhítésében hangsúlyt kap a német, az osztrák, a francia, belga, skandináv és az olasz piac, illetve azok a Magyarország számára fontos küldő országok, amelyekből az ország közúton is könnyen megközelíthető. Az akcióterv kiemelten kezeli a kelet-európai, valamint a V4-országok piacait is. A társaság ezenkívül háromhetes intenzív reklámkampányt indít április végén a nemzetközi televíziócsatornákon. (VG)

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.