BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Bosszantó reklámok az interneten

Az internethasználókat hamarosan elérik a televízióban sugárzott reklámok. Tizenöt nagy látogatottságú weboldalon a Unicast és a Microsoft öthetes kísérletbe kezdett, melynek során az egyes oldalletöltések között reklámok pörögnek majd, csakúgy, mint a televízióban.

Az Internet terjedésével megtörtént reklámpiac robbanása is. Mire a legtöbb netező hozzászokott, hogy az információ áradatból ki kell szűrnie a számára fontosat, most újabb megpróbáltatásokkal kell szembenéznie. A kívánt oldalra való kattintással megjelenő, félperces reklámblokkokat közel sem lesz olyan könnyű eltűntetni, mint a pop-up reklámokat. A Unicast online reklámformátuma 30 másodperces, 2 MB-os, teljes képernyős reklámfilm, amelynek nem számít az átvitel sebessége. A Unicast szerint az új reklámformátum óriás lépés az online reklámpiacon.

A felhasználók egy-egy népszerű oldal megnyitásakor belebotlanak majd a reklámokba, melyeket a tervezők a technika fejlődésének tartanak, s úgy vélik, azok ugyanúgy együtt járnak az Internettel, mint a félóránként beszúrt 7 perces reklámblokkok a TV műsorok között. Bill Thomson, technológia elemző szerint, most az történik, hogy az eddigi bosszantó reklámokat felváltják a még bosszantóbb, szinte kikerülhetetlen reklámfilmek. (BBC News)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.