Az RTL Klub januárban 12 százalékkal magasabb bevételt ért el, mint egy évvel ezelőtt. A növekedés a januári magas nézettségnek és különösen a Való Világ 3 és a Mónika Show sikerének köszönhető. A szponzoráció, a barterek és a politikai hirdetések nélkül 1 milliárd 191 millió forintot tett szebre a csatorna.
A hirdetési piacon "holtidőnek" számító januárban is jelentősen növelte reklámárbevételét a két országos kereskedelmi televízió, az RTL Klub és a Tv2. A piacvezető RTL Klub esetében tizenkét százalékkal, 1,19 milliárd forintra emelkedett a nettó hirdetési árbevétel. A csatorna évkezdését Dirk Gerkens vezérigazgató rendkívül jónak ítélte.
A bevétel mögött magas nézettségi mutatók állnak. Kiemelkedő nézőszámot produkál a Való Világ harmadik sorozata, és a korábbiakhoz képest a főműsoridősáv előtt jelentkező Mónika Show is nagyon magas nézettséget ér el. A csatorna közönségaránya főműsoridőben, a 18-49 évesek körében közel hét százalékkal elhúzott a rivális Tv2-től, miközben tavaly ilyenkor csak két százalék volt a különbség.
Mindezek ellenére a Tv 2 is rekord, 947,8 millió forintos árbevételt könyvelhetett el januárban, ami tizenhat százalékos növekedést jelent a tavalyi év hasonló időszakához képest. Amíg azonban az RTL nettó hirdetési bevétele csak a reklámspotokból származik, addig a Tv 2 esetében a spot- és a szponzorációs bevételt együttesen közlik.
Várdy Zoltán, a Tv 2 kereskedelmi igazgatója elmondta: "Az éves tárgyalások kimenetele és a januári eredmény is azt igazolja, hogy a hirdetők értékelik a Tv 2 tervezhető kereskedelmi struktúráját."
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.