A TV2 fennállása óta a legmagasabb árbevételét érte el tavaly, 19,4 százalékos növekedéssel. Az RTL Klub hárommilliárd forinttal többet hozott tavaly, mint a TV2, pedig az RTL Klub így még nem is számolt több bevételi forrásával sem - írja a KreatívOnline.
Az RTL Klub a szponzoráció, a barterek és a politikai hirdetések nélkül 2003-ban nettó 26,6 milliárd forintot könyvelhetett el, 7,5 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. A TV2 nettó, ügynökségi jutalékok levonása nélküli árbevétele 2003-ban 23,6 milliárd forint volt. A bevételi struktúrának megfelelően ez az összeg tartalmazza a televízió teljes bevételét, ami a reklámszpotok és a szponzorálás esetében az ügynökségi jutalék értékét is magában foglalja. (Kreatív)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.