BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Stílusváltás a Fiat háza táján

Új stratégiát sejtet az Alfa Romeo Crosswagon nevű autójának megjelenése. Az Alfa Romeo ugyanis - az eddig a britek, amerikaiak és németek által birtokolt piaci szegmens megcélzásával - a magasabb kategóriába tartozó sportautók terén szállt versenybe.



Az irányváltásra többek között azért is szükség van, mert az olaszok mellett az európai piac is elfordulni látszik a Fiat, a Lancia és az Alfa Romeo által piacra dobott autóktól.

Európán belül a Fiat vállalat piaci részesedése már évek óta visszaesést mutat, 2003-ban pedig a Fiat autóeladási mutatója kilenc százalékkal csökkent az előző évi, már akkor is csalódást okozó eredményéhez képest.



A Fiat Auto új vezérigazgatója, Herbert Demel éppen ezért komoly stílusváltást kell, hogy bevezessen az autómárka háza táján, ha a kulcsfontosságú hazai piacon vissza akarja szerezni vásárlói lojalitását.



Az új stílust jól mutatja a Fiat retro autójának is nevezett tanulmányautó, a Trepiuno, amely a Cinquecento hangulatát idézi meg, vagy a Lancia által piacra dobott elegáns Musa.



A Lancia éves szinten 30 000 autó eladását tervezi, és a magas árkategóriájú MPV-k piacán szeretne nagyot dobni, ahol eddig a német autógyártók foglalták el a vezető pozíciókat - mondta Fabrizio Longo, a Lancia ügyvezető igazgatója.(BBC News)

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.