BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Új termék a Coca-Colától

A Coca-Cola hamarosan egy új, feleannyi kalóriát és cukrot tartalmazó kólát dob piacra. A Coca-Cola C2 nevű üdítőital félúton található a hagyományos Coca-Cola és a cukormentes Diet Coke között. Doug Daft, a Coca-Cola vezérigazgatója elmondta, valójában a fogyasztók találták ki az új terméket. "Kifejezetten a vásárlóink igényeire válaszolva fejlesztettünk ki a Coca-Cola C2-t, melynek alacsonyabb a kalória tartalma, és mégis a Coca-Cola hamisítatlan ízével rendelkezik" - mondta Daft.

Az új termék először Japánban kerül piacra, idén nyáron pedig már az Egyesült Államokban is kapható lesz.

Az egy éve fejlesztés alatt álló Coca-Cola C2 piacra dobására azután kerül sor, hogy a rivális Pepsi bejelentette: Pepsi Edge nevű, hasonló üdítőitala szintén ezen a nyáron kerül forgalomba.

Elemzők szerint nehéz dolga lesz a két cégnek az alacsony kalóriájú üdítők sikerre vitelében. "A legtöbb esetben elbuknak azok a próbálkozások, amelyek olyan termékeket próbálnak bevezetni a piacra, amelyek valamiből feleannyit tartalmaznak" - mondja Tom Pirko, a Bevmark tanácsadócég elnöke. "Egy hasonló termék megjelenésével ugyanis még zsúfoltabbá és zavarossá válik a marketingstratégia. Bármit is rakjanak az üvegbe, hegynek felfelé menetelés várható, mivel a fogyasztók a vagy-vagy típusú döntéseket szeretik" - tette hozzá Pirko.(BBC News)

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.