A Coca-Cola hamarosan egy új, feleannyi kalóriát és cukrot tartalmazó kólát dob piacra. A Coca-Cola C2 nevű üdítőital félúton található a hagyományos Coca-Cola és a cukormentes Diet Coke között. Doug Daft, a Coca-Cola vezérigazgatója elmondta, valójában a fogyasztók találták ki az új terméket. "Kifejezetten a vásárlóink igényeire válaszolva fejlesztettünk ki a Coca-Cola C2-t, melynek alacsonyabb a kalória tartalma, és mégis a Coca-Cola hamisítatlan ízével rendelkezik" - mondta Daft.
Az új termék először Japánban kerül piacra, idén nyáron pedig már az Egyesült Államokban is kapható lesz.
Az egy éve fejlesztés alatt álló Coca-Cola C2 piacra dobására azután kerül sor, hogy a rivális Pepsi bejelentette: Pepsi Edge nevű, hasonló üdítőitala szintén ezen a nyáron kerül forgalomba.
Elemzők szerint nehéz dolga lesz a két cégnek az alacsony kalóriájú üdítők sikerre vitelében. "A legtöbb esetben elbuknak azok a próbálkozások, amelyek olyan termékeket próbálnak bevezetni a piacra, amelyek valamiből feleannyit tartalmaznak" - mondja Tom Pirko, a Bevmark tanácsadócég elnöke. "Egy hasonló termék megjelenésével ugyanis még zsúfoltabbá és zavarossá válik a marketingstratégia. Bármit is rakjanak az üvegbe, hegynek felfelé menetelés várható, mivel a fogyasztók a vagy-vagy típusú döntéseket szeretik" - tette hozzá Pirko.(BBC News)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.