A Cyberjournalist.net website közzétette azoknak a lapoknak a listáját, amelyek jelenleg pénzt kérnek honlapjuk használatáért. Az Egyesült Államok 1400 lapja közül mindössze 35 napilap teszi ezt -írja az Sg.hu
A legtöbb sajtó-honlap ingyenes. Az év elején a New York Times-csoport vezetője a Business Week magazinnal szembehelyezkedve úgy nyilatkozott: az olvasók egy generációja hozzászokott, hogy ingyenesen jut hozzá minőségi információkhoz a hálón. Nem sokkal később mégis felmerült az ötlet, hogy fizetőssé váljon a New York Times honlapja. A döntést hosszas hezitálás előzte meg, azonban a javaslatot elvetették. Az ingyenesség legfőbb oka az a félelem, mely szerint rengeteg internetlátogatót veszítenének el, és ennek megfelelően csökkenne a portál hirdetési értéke.
Ezzel együtt más országokban is terjednek a digitális napilapok, például Délkelet-Ázsiában a nyomtatott formátum mellett két malajziai napilap, a The Sun és a The Edge Financial Daily is elindítja online változatát. Ezek lesznek az ország első ilyen napilapjai. Az indiai Bodhtree Consulting és a két lap között létrejött szerződés értelmében a két újság hozzájárult ahhoz, az internetes verzió már a nyomtatott változat előtt megjelenjen. A két weboldal nemsokára elindul. (Médiainfó)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.