Az édesipari cégek az év végi ünnepi időszakban értékesítik figurás (valódi csokoládéból és úgynevezett bevonómasszából készült) termékeik kétharmadát, ez mintegy ötezer tonnás menynyiséget tesz ki. Az eladásokból származó összforgalom eléri a kétmilliárd forintot. A hungarikumnak számító szaloncukorból 5-6 ezer tonna fogy: a lakosság e termékek beszerzésekor „kampányszerűen” 5,5-6 milliárd forintot költ.
Bár a valódi csokoládéból gyártott figurák és szaloncukrok értékesítési aránya növekszik, a fogyasztók 65-70 százaléka még mindig a bevonómasszás (tejbevonós) termékeket választja – mondta az érdekképviselet elnöke.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.