Magyar gazdaság

Tízmilliókat költ egy vidéki város a budapesti vizes vb reklámjára

A kecskeméti önkormányzat magára vállalta a 2017-es budapesti úszó-világbajnokságot népszerűsítő 30 másodperces imázsfilm készítésének 55,6 millió forintos költségét - írja a Baon.

„Kecskemét városa számára megtiszteltetés, és egyedülálló lehetőség a 2017. évi világbajnokság támogatása, mely kiemelt partneri kapcsolatot jelent, és rendkívüli jelentőséggel bír a városmarketing, idegenforgalom és a helyi szolgáltatói szektor szempontjából. A kiemelt partnerség által Kecskemét hivatalos helyszíne lesz a VB egyes kísérőrendezvényeinek” – ez az indoklás szerepelt a kecskeméti önkormányzati előterjesztésben. A filmet összesen harminc másodpercre tervezik, költségként 55 millió 647 ezer forintot különítettek el rá - írta a Baon.hu.

Az előterjesztésben azt írták, a film elkészítését a Kecskeméti Televízió Kft. koordinálja, szerepet vállal benne a Kecskemétfilm Kft., azaz a rajzfilmstúdió is.

– Azt gondolom, büszkék lehetünk rá, hogy egy ilyen megállapodást tudtunk kötni. Ennyivel is támogathatjuk ezt a vizes eseményt, ami nemcsak Kecskemétnek, hanem az országimázsnak is egy nagyon fontos állomása. Büszkék lehetünk a Kecskeméti TV stábjára és az animációs filmstúdióra, hogy egy ilyen világeseményhez el tudják készíteni a reklámfilmet – jelentette ki Szemereyné Pataki Klaudia.

reklám vizes vb Kecskemét
Kapcsolódó cikkek