Magyar gazdaság

A magyar sertéshús fogyasztását ösztönző marketingprogram indul

A magyar sertéshús fogyasztását ösztönző marketingprogramot indít a Vágóállat és Hús Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (VHT) - hangzott el 77. Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásáron, szombaton Budapesten.

A VHT szakmai napján Dúl Udó Endre, a szakmaközi szervezet munkatársa elmondta: a Hús és egészég elnevezésű középtávú marketingprogram célja az, hogy 2020-ig évente fejenként egy kilogrammal növekedjen a Magyarországon előállított sertéshús belföldi fogyasztása.

A szakember hangsúlyozta: ez azért fontos az ágazatnak, mert az elmúlt húsz évben Magyarországon a felére, 23-25 kilogrammra esett vissza az évente, fejenként elfogyasztott sertéshús mennyisége. A marketingprogrammal csökkenthető az importtermékek aránya is a belföldi piacon - tette hozzá.

VHT sertéshús OMÉK
Kapcsolódó cikkek