BUX 41,779.48
+0.74%
BUMIX 3,950.99
+1.32%
CETOP20 1,976.81
+0.33%
OTP 9,904
-3.75%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
+1.14%
-0.61%
ZWACK 17,050
0.00%
0.00%
ANY 1,620
+1.25%
RABA 1,180
+2.16%
-4.29%
-0.24%
+6.16%
-0.92%
OPUS 188.8
+2.61%
+11.11%
-0.74%
0.00%
+2.74%
OTT1 149.2
0.00%
+3.54%
MOL 2,700
-0.59%
0.00%
ALTEO 2,390
+1.70%
-9.09%
+0.40%
EHEP 1,590
+4.95%
0.00%
+0.64%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-1.20%
0.00%
0.00%
SunDell 41,600
0.00%
-0.47%
0.00%
+1.48%
+5.71%
+4.38%
+2.48%
GOPD 12,700
0.00%
OXOTH 3,740
0.00%
+4.09%
NAP 1,190
+1.54%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Magyar gazdaság

Csepreghy: az utolsó felkészülési lehetőséget kaptuk meg

A 2014-2020 közötti európai uniós források a magyar gazdaság utolsó felkészülési lehetőségét jelentik a 2020 utáni időszakra, amikor már várhatóan nem lesznek ilyen típusú beruházási támogatások - mondta Csepreghy Nándor, a Miniszterelnökség miniszterhelyettese a Zöld Nyíl néven ismert Miskolc városi villamosvasút fejlesztése nagyprojekt zárórendezvényén, a miskolci városházán.

A politikus úgy fogalmazott: míg 2007 és 2013 között az uniós források 16 százalékát fordították gazdaságfejlesztésre, addig a mostani pénzügyi ciklusban az ország számára rendelkezésre álló 12 ezer milliárd forint 60 százaléka jut ugyanerre a célra. A szándék az, hogy az állam kevesebbet költsön önmagára, és a vállalkozói szektorral együttműködve hajtsa végre a gazdaságot megerősítő fejlesztéseket - tette hozzá.

A Közlekedési Operatív Program keretében megvalósult Zöld nyíl projekt összköltsége csaknem 38 milliárd forint volt, ebből az unió kohéziós alapja majdnem 34 milliárd forintot fedezett.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek