Az E.ON egyelőre csak egy győri fizetős e-töltőre kért engedélyt, ahogyan egy engedélyt szerzett a Szekszárdi Vagyonkezelő Kft. is, míg a Főtaxi két berendezéssel próbál szerencsét. A taxisok egyébként állami segítséget is kaphatnak: Lepsényi István, az NGM gazdaságfejlesztésért és -szabályozásért felelős államtitkára a napokban ismertette, hogy az állam támogatni fogja az elektromos taxik vásárlását és üzemeltetését, valamint az elektromos autók megosztásának (carsharing) további terjedését. Bővül továbbá az állami elektromosautó-flotta, a beszerzéshez az önkormányzatok és az állami tulajdonú cégek is csatlakozhatnak. (Ezenfelül jogi személyeknél 5-ről 35-re emelkedik a támogatható autók száma, a költségvetési intézményeknél nem lesz felső határ, és ügyvédi irodák, ügyvédek is igénybe vehetik a támogatást.) Az említett, százszázalékos támogatásra az államtitkár szerint eddig 75 önkormányzat pályázott 535 millió forint értékben, ebből 443 töltőpontot létesítenének.